پاپ اپ های مزاحم انتقال کاربر به کانال تلگرام

پاپ اپ های مزاحم انتقال کاربر به کانال تلگرام با سلام خدمت کاربران عزیز الان چندین بازدید کننده در قسمت پاپ اپ تلگرام این سایت نظر میدن که خودب خود وارد کانال میشن بدون اینکه ب سایتی برن و این مزاحمت رو از کد پاپ اپ این سایت میدونن باید بگم این سیستم که دوستان اعلام کردن ربطی ب کد ما نداره چرا که این کد فقطو فقط زمانی اجرا میشه که کاربر وارد سایت بشه و اون هم در صورتی به کانال انتقال داده میشه که این کد در سورس سایت وجود داشته باشه

پاپ اپ های مزاحم انتقال کاربر به کانال تلگرام
پاپ اپ های مزاحم انتقال کاربر به کانال تلگرام

 

اموزش رفع این مزاحمت در ادامه مطلب

الان در مورد انتقال بقیه دوستان ب صورت خودکار ب کانالها رو توضیح میدم ===>

سیستمی که شما با ان رو برو هستین اسمش push ی نوع تبلیغیه که از طریق نوتیفیکیشن موبایلتون به شما اعلام میشه و یا ب صورت خودکار شما رو به کانالهای متفاوت انتقال میده شما از این نوتیفیکشن رنج میبرید.

خب چجوری بدون اجازه شما و رعایت حریم خصوصی شما این پاپ اپ های مزاحم اجرا میشه؟؟؟

برنامه نویسا برنامه هایی ک میسازن تو سورس برنامه ی توکن مثل توکن ربات تلگرام قرار میدم و برنامه رو در سایتهای مختلف انتشار میدم مثلا در سورس برنامه تلگرام فارسی و …. این توکن قرار داده میشه و از راه دور برای شما تبلیغ کانال میفرستن.

نحوه شناسایی و حذف این برنامه ها رو ی گوشی شما===>

برنامه هایی که روی گوشی شما هستن عامل اصلی این نوع پاپ اپ های مزاحم هستن قدم اول برنامه های غیر ضروری نصب شده توسط خودتان را حذف نمایید در صورتی که بازم ادامه داشت نرم افزار های تلگرام و …. غیر رسمی را حإف و از طریق بازار اقدام به دانلود انها نمایید و از سایتها ی نا معتبر و گروهها و کانالها هیچگونه نرم افزاری دانلود و نصب نکنید که در اینگونه موارد حتی باعث هک شدن گوشی و اطلاعات شما هم خواهد شد چرا که بعضی از برنامه ها مثل کیلاگر ها بد از نصب مخفی شده و تمامی اطلاعات شما را ب هکر ارسال میکنه.

بازم اگر مشکل داشتین از طریق ای دی تلگرام با من در ارتباط باشید

codebazan1@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *