برای پیدا کردن اسان محتوا روی ان کلیک کنید

دامنه اتوریتی دار رنک دار تازه ازاد شده

دامنه اتوریتی دار رنک دار تازه ازاد شده توضیح کوتاه درباره دامنه های اتوریتی دار و یا دامنه های رنک داربرای شما دوستان خواهم داد تا بهتر متوجه موضوع سئو وبسایت خود شوید.همانطور که میدانید دامین اتوریتی دار که قبلا استفاده شده اند و دارای رنک بوده و بنا بر هر دلیلی حذف شدند میتوانید ان دامنه ازاد شده را ثبت و سایت جدیدی با ان ایجاد کنید و رتبه خوبی در سرچ گوگل بگیرید.اینجوری سایت شما برای رقابت با رقبای شما بسیار نزدیک خواهد شد.

دامنه اتوریتی دار چیست:

در چند کلمه بخواهیم دامنه اتوریتی دار را تعریف کینم این است که  دامنه هایی که از قبل استفاده میشدند و دارای رنک بالا و یا از سایتهای با رنک بالا لینک گرفته اند  و بد از مدتی بنا بر دلایلی بی استفاده مانده و حذف شده اند از این نوع دامنه میشود برای لینکسازی ویا pbn جهت سئو بهتر استفاده کرد.

اگر قصد خرید دامنه اتوریتی دار و یا رنک دار دارید میتوانید با ایدی تلگرام ما در ارتباط باشید.

دامنه اتوریتی دار رنک دار  pbn چیست

توجه نمایید لینک گرفتن از دامنه های اتوریتی داری از نظر سئو بسیار مفید بوده پس تا جایی که امکان داره از دامنه های رنکدار و تازه ازاد شده برای لینکسازی سایت خود استفاده کنید و یا حتی سایت خود را با این دامنه ایجاد کنید.

اکثر سئوکارها از این نوع دامنه ها را جمع اوری کرده و برای ساخت شبکه های pbn  از ان استفاده میکنند.

شما هم میتوانید با استفاده از دامین اتوریتی دار در نتایج گوگل دیده شوید.

pbn چیست:

pbn چیست: pbn مخفف کلمه Private Blog Networks است شبکه خصوصی وبلاگ ترجمه به فارسی ان میشود.خب کار pbn چیه؟ایجاد وبللاگهایی با موضوعات مختلف  و درنتیجه انتقال قدرت وبلاگها به سایت هدف مثلا ۱۰ تا وبلاگ میسازیم و محتوای شیرینی برای وبلاگ انتخاب میکنیم  و بد از مدتی ارزش دامنه این وبلاگ ها را به دامنه اصلی خودمون انتقال میدیم با لینک دهی مناسب.

حالا چه دامنه هایی برای ساخت pbn مناسبه؟ دامنه های اتوریتی دار و رنک دار چون از قبل ارزش بالایی برخوردار بودن و بد از مدتی رها شدند بعد از ازاد سازی این نوع دامنه ها میتوانید از انها برای ساخت وبلاگهایی برای پی بی ان استفاده کنید.

توجه نمایید که لینکسازی غیر طبیعی باعث پنالتی شدن سایت شما و کاهش ورودی خواهد شد پس در لینکسازی با احتیاط عمل کنید.

مثلا بر روی یک ایپی هاست چنتا وبلاگ نسازید سعی کنید وبلاگهایی با ایپی مختلف ایجاد کنید.

اگر تجربه کافی در این زمینه نداری بهتر است با احتیاط عمل کنید.

سعی کنید ابتدا بصورت ازمایشی این کار را انجام دهید در صورتی که نتیجه مثبت گرفته اید ادامه دهید 

 

این مطلب جهت تست رتبه کلمه کلیدی [دامنه اتوریتی دار]  ارسال شده و همچنین محتوای ان مفید بوده و  بزودی اپدیت و کامل خواهد شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *