برای پیدا کردن اسان محتوا روی ان کلیک کنید

ابزار قفل کردن کدهای php

ابزار قفل کردن کدهای php ابزاری برای قفل کردن کدهای php میباشد که شما میتوانید کدها و سورسهای نوشته شده خود را قفل کنید و یا به یک دامنه خاصی قفل کنید تا از انتشار ان جلوگیری شود.این ابزرا برای قفل کردن پی اچ پی کاربردهای زیادی دارد از جمله قرار دادن تاریخ انقضا برای کد.مثلا در تاریخ ۲۰۲۰-۰۸-۱۵ این کد از کاربیفته و دیگه پشتیبانی نشه و خیلی از امکانات دیگه.نام دیگر این ابزار میتوان انکد کردن php نام برد که کارش همان قفل کردن کدهای php میباشد.

بهتره بگم کدهای php شما بصورتی نامفهوم سازی شده و  امکان دیکد کردن ان به سادگی وجود ندارد و بهتره بگم کار هر کسی نیست تا دیکدش کنه.

پروژه های خود را در این ابزرا امن نگه دارید.انکد کردن php  بهترین روش برای امن نگه داری و حفظ کپی رایت میباشد.

قبل از قفل کردن یا رمزنگاری کدهای خود از کدهای اصلی خود بک اپ تهیه کنید تا مشکلی برای کدهای اصلیتون پیش نیاد چونبد از انکد کردن فایلتون دیگه دیکد کردنش تقریبا ناممکنه و یا خیلی هزینه بره برای شما.

encoder

قبل از استفاده از ابزار توضیحات زیر را مطالعه نمایید.

php encoder

بداز ورود به صفحه اگر فقط قصد کد کردن دارید و تاریخ انقضا برای کدهای php خود نمیخاین بزارین فقط در کادر اول کدهای خود را قرار داده و رودی دکمه encode کلیک کنید تا قفل گذاری یا رمزنگاری  php  انجام بشه.

یکی از مزایای این ابزار انلاین بودن و عدم نیاز به لودر میباشد که در اکثر نرم افزار ها بد از کد کردن شما باید یک فایل لودر در کنار فایل خود قرار دهید تا کدهای شما به درستی اجرا شوند  اما در این ابزار نیاز به لودر ندارد.

رمزگذاری کدهای php

رمزگذاری کدهای php شاید یکی از بهترین راهها برای انتشار کدها رو سورسهای شما  قبل از انتشار به کد گذاری سورستون میتوان اشاره کرد.درواقع امکان پابلیک شدن سورسهای php خود را از دیگران خواهید گرفت.مثلا سورس رباتی نوشته اید برای یک شخص  برای اینکه تمام زحمت شما به هدر نرود بهترین راه قفل کردن سورس به دامنه فرد میباشد و گاهها برای ثبت قرار داد مثلا یکساله میتوانید این سورس را یکسال در اختیار فرد قرار دهید.

پس از گذشت زمان مورد نظر سورس php ازکار خواهد افتاد و پیامی که موقع رمزنگاری ایجاد کرده اید به نمایش در خواهد امد.

لایسنس گذاری روی کد های php

لایسنس گذاری روی کد های php شاید نام دیگر این ابزار برای قفل کردن php و یا انکد کردن همان لایسنس گذاری روی کد php میباشد.درواقع با اینکار شما مانع انتشار سورسهای خود و یا شخصی سازی سورس کدهای php خود خواهید شد.ابزار های و نرم افزار های لاینسس گذاری در سطح اینترنت موجود میباشند که با قیمتهای گزاف این کار را برای شما انجام خواهند داد.

کد قفل راست کلیک و f12 و انتخاب متن با پیغام

6 Comments

  1. با سلام

    خیلی تشکر بابت معرفی این اسکریپت، الان داره خطا می دهد این اسکریپت، نمی دانم الان هم کار می کند یا نه، یعنی خروجی که می دهد درست هست یا نه، می خواستم بدانم امکان این که خود اسکریپت را برای دانلود بگذارید وجود دارد یا نه چون واقعا به این اسکریپت نیاز دارم اگر نمیشه لطفا یک اسکریپت مشابه این معرفی کنید که بتوانم در هاستم نصب کنم و استفاده کنم.

    با تشکر

    mojtaba
  2. درود بر شما دوستان
    ممنون بابت قرار دادن این اسکریپت
    قصد تهیه این اسکریپت دارم
    ممنون میشم شرایط و هزینه تهیه این اسکریپت برام ایمیل کنید
    با سپاس

    محمدرضا
  3. درود بر شما

    به نظر میاد که اگر سایت شما بخوابه دیگه کد ما هم کار نمی کنه . درسته؟
    به خاطر اینکه از سایت شما کلید رو می خونه. درسته؟

    با سپاس

    نیما مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *