کد تبلیغ تلگرام و اینستاگرام در فوتر سایت بصورت ثابت

کد تبلیغ تلگرام و اینستاگرام در فوتر سایت بصورت ثابت با این کد شما میتوانید یک فوتر ثابت در سایت خود ایجاد کنید و تبلیغ کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرام را در ان تبلیغ کنید تا با کلیک کاربر مستقیم به کانال تلگرامی و یا ورود به پیج اینستاگرام شما بدون باز شدم سایت مستقیم وارد برنامه اینستاگرام شده و پیج شما را نمایش میدهد.

توجه نمایید که بدون نیاز به نصب افزونه و تنبل کردن لود سایت شما میتوانید با چند لاین کد کارهای مورد نظ خود را در سایت انجام دهید.

مثلا برای همین تیکه کد خیلی از دوستان در سایت وردپرس از افزونه برای ایجاد تبلیغ در سایت خود استفاده میکنند که پیشنهاد کدبازان استفاده از کد ها در جاههای مناسب میباشد.

کد تبلیغ تلگرام و اینستاگرام در فوتر سایت بصورت ثابت

در کد زیر برای نمایش لینک کانال تلگرام در سایت و یا نمایش لینک پیج اینستاگرام در سایت با استایل درون خطی ایجاد شد شما میتوانید استایل و کد html را از هم جدا نمایید.

دمو کد

ابتدا کد مربوط به تبلیغ تلگرام در فوتر سایت را برای شما قرار میدهیم

<div style="z-index:99999999999999999999999999;background:#2ea5dd;color:#fff;text-align:center;width:100%;position:fixed;bottom:0px;"><a style="font-size:18px;padding:30px 0;width:100%;display:block;color:#fff;font-weight:bold;" href="tg://resolve?domain=codebazan" rel="nofollow">برای ورود به کانال تلگرام >>>کدبازان<<< کلیک کنید</a></div>

در کد فوق جای codebazan تگ کانال تلگرام خود را قرار دهید.

برای قرار دادن لینک کانال خصوصی در کد کافیست تا اموزش قرار دادن لینک تلگرام در سایت را مشاهده نمایید.

کد تبلیغ اپیج اینستاگرام در سایت

کد تبلیغ اپیج اینستاگرام در سایت خب بخش دوم کد که مربوط به تبلیغ پیج اینستاگرام در سایت میباشد که شما تنها به یک کلیک به برنامه اینستاگرام منتقل خواهید شد.

توجه نمایید که درصورت وجود نداشتن برنامه اینستاگرام روس گوشی و یا کامپیوتر صفحه خالی باز خواهد شد.

برای اینکه صفحه خالی و یا ارور مواجه نشوید بهتر از لینک کامل پیج اینستاگرام خود را در کد جایگذاری کنید و یا کد فقط برای موبال استفاده نمایید.

<div style="z-index:99999999999999999999999999;background:#2ea5dd;color:#fff;text-align:center;width:100%;position:fixed;bottom:0px;"><a style="font-size:18px;padding:30px 0;width:100%;display:block;color:#fff;font-weight:bold;" href="instagram://user?username=mamad_tabarsi" target="_blank" rel="nofollow">برای ورود به پیج اینستاگرام >>>کدبازان<<< کلیک کنید</a></div>

شما میتوانید جای mamad_tabarsi ادرس پیج اینستاگرام خود را قرار دهید.

توجه نمایید کدها را میتوانید در انتهای قالب سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید.

سوالی اگر درباره کد تبلیغ کانال تلگرام در فوتر سایت داشتین حتما در بخش نظرات اعلام کنید تا اگر دوستان دیگه ای هم مشکل داشتن با برسی نظرات مشکلشون حل بشه

ممنونم

موفق باشیبد:D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *