دانلود رایگان افزونه کیف پول ایزی دیجیتال دانلود edd wallets

دانلود رایگان افزونه کیف پول ایزی دیجیتال دانلود edd wallets خب در این پست برای شما افزونه کاربردی و رایگان برای افزونه ایزی دیجیتال دانلود اماده کرده ام که توضیحاتی در باره این افزونه برای شما در زیر خواهم نوشت.

دانلود رایگان افزونه کیف پول ایزی دیجیتال دانلود edd wallets

افزونه ایزی دیجیتال چیست؟

افزونه ایزی دیجیتال دانلود یا edd که مخفف همان ایزی دیجیتال دانلود میباشد یک افزونه برای فروش فایلهای دانلودی میباشد.شما میتوانید با این افزونه یک فروشگاه برای فروش فایلهای دانلودی ایجاد کنید و محصولات خود را بفروشید.امکانات این پلاگین برای فروش محصول بسیار مناسب میباشد و حتی میتوان گفت بهتر از ووکامرس میباشد برای فروشگاه سازی.

سئوی بالای محصول درج شده یکی از خواص مهم این افزونه میباشد.خب تا اینجا شما با افزونه ایزی دیجیتال دانلود اشنا شده اید.و اینک وقت توضیح در باره کیف پول برای این افزونه میباشد که توضیحاتی ارائه نماییم.دانلود edd wallets

همانطور که از اسمش پیداست کیف پول جایی برای نگهداری پول میباشد.کاربران برای خرید میتوانند بصورت انلاین پول پرداخت کرده و محصول را دانلود نماییند اما خواص این افزونه چیست؟؟

دانلود افزونه حساب کاربری ایزی دیجیتال دانلود

کاربران میتوانند با ایجاد حساب کاربری و شارژ حساب خود به مبلغ دلخواه حساب خود را در سایت شارژ کرده و برای خرید از کیف پول استفاده نمایند.دانلود edd wallets

در این افزونه هم به کاربران و هم به فروشنده یک امتیازی داده شد که مثلا برای کاربر اگر از کیف پول برای خرید استفاده کند مبلغی به عنوان تخفیف ز طرف ادمین داده خواهد شد.

و امتیازی که سمت فروشنده این افزونه میباشد خابیدم پول در حساب فروشنده میباشد در واقع پول را پیش از خرید محصول از کاربر دریافت میکند و حتی گاها تا ماهها مبلغی در حساب وی مانده و پس انداز میباشد.

برای اضافه کردن این امکان میتوان از افزونه edd wallets یا همان افزونه کیف پول edd استفاده کنید.

برای دانلود این افزونه از ادامه مطلب اقدام کنید.

دانلود افزونه کیف پول ایزی دیجیتال دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *